5 УНИКАЛНИ СЪВЕТА ЗА СТАРТИРАНЕ НА УСПЕШЕН ПРОЕКТ

ИзображениеТук ще откриете уникални стратегии и идеи, които ще Ви помогнат да развиете личните си проекти.
Потребителски аватар

Topic Author
ЄȒΚΟ ADMIN
Администратор - www.ITevolutioN.eu
Администратор - www.ITevolutioN.eu
Мнения: 1265
Регистриран: 24 юни 2018, 20:00
Точки: 125
Местоположение: В. Търново
Образование: Висше Образование
Професия: Студент - Психология
Контакти:

5 УНИКАЛНИ СЪВЕТА ЗА СТАРТИРАНЕ НА УСПЕШЕН ПРОЕКТ

Мнение от ЄȒΚΟ ADMIN » 26 авг 2018, 17:56

💡 1. Уникалност! 💡
Най-важният критерий за развитието на един проект е уникалното съдържание. Ако предлагате продукт/услуга/информация, които не могат да се намерят на друго място, то тогава клиентите/потребителите ще изберат вас.
💡 2. Актуалност / Приложимост! 💡
Малко трудно ще продадете турски фесове, използвани от Османската империя в американски онлайн магазин, или пък китайски чопстик (пръчки за хранене) в български онлайн магазин. Продуктите/услугите/информацията, които предлагате трябва да са подходящи за предлаганата среда и целевата аудитория. Предварително трябва да се анализират нуждите на пазара и да се движите, ръководейки се по тези липси, за да удовлетворите очакванията на клиентелата.
💡 3. Достъпност! 💡
Продуктът/услугата/информацията трябва да са лесно достъпни. С лесно запомнящи се названия и не на крайно място - с цени, подходящи за джоба на купувача. Преди да определите цена на вашите продукт/услуга, си задайте въпроса - вие бихте ли дали толкова пари за въпросният продукт или дадена услуга, погледнете през перспективата на клиента.
💡 4. Трайност! 💡
Никой не би си купил продукт, който не е траен. Подсъзнанието е конструирано така, че да избира продукти, които ще ни вършат работа за по-дълго време и за по-малко пари. Това се отнася и за цена - количество. Например аз скоро си купих фотохартия за принтиране на снимки, 50 фотохартии са 25 лв с включена доставка. Мозъкът веднага смята - 0.50 лв приблизително е едната хартия, имам разходи за принтер, консумативи, ток, време - една снимка ми излиза около 1.00 лв, пък на фотостудията ги вадят за по 0.20 лв - 0.30 лв. Много ясно, че аз за втори път фотохартии няма да си купя, следователно - продавачът няма да продаде фотохартия на мен.
💡 5. Добър пазарен вид! 💡
Един продукт най-напред трябва да грабне окото, след това интереса. Ако продуктът, който предлагате има добър външен вид, това незабавно ще се забележи от клиентите и те следователно ще изберат точно това. Доста известни фирми и компании използват съблиминални (подсъзнателни) съобщения в логотата или мототата на продуктите си, за да стимулират желанието на клиента да избере дадения продукт. Същото е и с цветовите влияния - всеки цвят си има определено значение в подсъзнанието. Замисляли ли ли сте защо повечето опаковки на вафли са червени и кафеви? Веднага отговарям, тези цветове стимулират нуждата ни от захар и по този начин ние купуваме дадената вафла, за да удовлетворим нуждата ни от захар. Така е и с останалите цветове: оранжевото символизира здравето и спокойствието; зеленият - натуралността, истинското & реалното; синият - доверието и действа охлаждащо на тялото (не случайно повечето опаковки на айряни са син цвят) и тн.
Авторът на темата съм аз и забранявам копирането и поставянето й в други сайтове/форуми!

Върни се в “Развиване на лични проекти”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост